En vecka..

Nu ska jag vara ledig..
i en hel vecka!
Det kändes som jag behöver det
fast idag vakande jag tröttare och slöare än någonsin..

Tur att det är en lugn morgon i alla fall
resetn av ledigheten har jag redan saker inplanerat nästan varje dag...
så ledigt och ledigt..
hmm, kanske är ännu tröttare nästa vecka?

Idag har vi en fullspäckad eftermiddag/kväll
När Bella slutar skolan ska vi åka till faster/svärgerskan Malin
för att bli klippta och fina i hårert
sen
blir det Ridskola för Bella och Olivia ska nog till kusinen för att leka

Efter ridskolan ska jag in till stan för att ta en fika med lite kompisar
trevligt!


Nu gäller det bara att piggna till då. måste göra mig lite kaffe

Jag undrar vart solen och värmen tog vägen??
Jag vill ha sol och värme nuuu!!
då hade jag vart piggare kan jag lova!

Nä nu ska jg ha mig en kopp kaffe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback