Torsdagkväll och lite till..

Igår var det torsdagkväll här istan
och på scen stod nanne ovh timoteij
och det är ju ett måste för tjejerna att titta på dem!

Så vi åkte in..
så mycket folk!! Nytt rekord enligt borås tidning..
Inne istan träffade vi syster Tarja och hennes vän Sofie

Olivia gillade timoteij när Nanne kom hade hon tröttnat
Bella ville se mer på Nanne.. fast vi fick hålla upp henne
för annars var det inte lätt att se..
och det orkade man inte hur länge som helst
känns i kroppen idag..

Sen skulle vi köpa timoteijs skiva och få autografer..
här ser man vilka egos det finns hos vuxna
så dom knödde på barn! visade ingen respekt
Felet var att dessa vuxna köade för att täffa nanne som fortfarande stod på scen...
och de som skulle till timoteij skulle släppas förbi,,
men ack det som trodde att dom ville släppa förbi oss..
vi tog oss fram utan hjälp.. men utav vassa armbågar
sen hörde jag att min syster sa till och när jag vände mig om
så såg jag inte Olivia som gick bakom mig..
som tur var höll jag henne ihanden
Dessa j*vla (ursäkta) Tanter
hade klämt henne så att hon inte kom förbi
*irriterade eller*
så jag fick oxå säga till...
då fattade dom och olivia släpptes fram
fattar inte att man inte kan ha mera koll och visa respekt som vuxen..
och deras artist hade inte ens sjungt färdigt än..
ändå denna panik..
det värsta var att dom sedan även gjorde samma sak för min syster och hennes dotter
Hemska människor!!

Men tjejerna fick träffa timoteij och få autografer och köpa skiva..
gissa vilken skiva som skulle spelas på vägen hem och nu på morgonen
Dom är iallafall glada! och vad gör man inte för sina barn?
slåss och gapar på hysteriska tanter :-S

Ionsdags var jag och tjejerna och åt på lilla torget
och vi fick sällskap av mamma och syster Helena..
lite av en tjejkväll blev det :-)

Hade inte kameran med mig i går..
bara mobilen, skickade ett mms till bloggen ju!
men jag tog inte fler bilder men det finns på min systers blogg
här är lite bilder från onsdagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback