Sommarens soliga dagar...

Å vad jag älskar sommaren och värmen!
det enda som är jobbigt är att jag är förkyld och då blir det jobbigt att andas i värmen
och man blir så tung i huvudet :-(
men jag hoppas att jag är på bättrings vägen!

Man blir så glad när vi får så fint väder och sol!
Igår var det en lite sämre väder men det gjorde inget heller
för då kunde jag städa inne vilket jag inte velat göra när det vart så vackert väder ute

Idag har vi arbetat i trädgården
Martin klippte våran och grannens häck
och som tack fick han en flaska vitt vin..
till mig :-)

Våra andra grannar har sina barnbarn  här
och dom är i samma ålder som våra
så nu springs och leks det mellan husen

Önskar bara att jag hade semester nu..
men jag ska jobba ett tag till
och i helgen, när det ska bli så varmt!

bilder från idag








Hoppas ni får en trevlig helg i värmen!
Tänk på mig som jobbar...


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad längesen jag skrev nånting (skäms). Som alltid är det fantastiskt fina bilder. Så himla mysigt att se. Håller med om att det är alldeles underbart med sommar och sol. Var ju nyss på besök "hemma" å jag fick sån "hemlängtan" att jag nu är i full övertalningsprocess med Henrik att flytta ner =)



Stor kram till dig och din fina familj, från Maria

2010-07-02 @ 07:15:18
URL: http://gbutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback