En regnig torsdag

Idag har det varit en grå och regnig dag
Tur att vi var vid havet igår och fick en dos av sol och bad..
Älskar verkligen att vara vid havet

När vi var vid havet fick jag en längtan efter campingliv..
tänk att få tillbringa sommaren vid kusten
Om sommaren är solig så hade jag älskat det!

Idag blev jag väckt av telefonen, kl halv tio!!
Det var svärmor som ville bjuda på lunch
så härligt att slippa laga mat!

På eftermiddagen åkte jag och barnen till Jennie och Johan
för att hälsa på dem och deras nya hundvalp zingo

Martin fick besök av Tollef och de skulle spela xbox..
vuxna karlar???

Efter ett trevligt besök hos Jennie och Johan
Kom resten av familjen Skobba hit
Barnen och männen fick leka av sig
Jag och Anna tjata lite..
Nu ska dom snart åka tillbaka till Norge..
det är så trevligt att ha dom här, så nära och lätt att träffas
kommer att sakna det :-(

Ikväll blir det nog tidigt i säng..
Blir så trött av det gråa vädret
Hoppas verkligen att solen visar sig snart igen!

Kort på lilla Zingo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback