Upp å ner, ner å upp

Hela min värld känndes som upp och ner idag..
Jag blev helt förrvirrad!!

Det började med att jag skulle åka till jobbet
Martin och Olivia var lediga idag,
så jag ville inte åka..
ville oxå vara hemma och mysa
så jag sa:
Tänk om det kunde vara till skolan jag skulle åka., det hade vart roligare
för skolan skulle börjat nu i veckan ifall jag hade kommit in...

Men jag åkte till jobbet och på vägen dit ringde telefonen..
ÅÅÅ, vad har jag lömt hemma nu då??
hmm, konstigt! Skyddat nr??
Har det hänt något på jobbet...  Är jag sen???
Jag svarade
- Hej det är från kommvux, björkäng
???
Jag har plats på sjukvårdskursen som du sökt om du fortfarande vill gå den??
VILL?? Klart jag villl!!
Men måste kolla jobbet först, Csn pengar..
Ja fick lov att tänka på det tills eftermiddagen

ÅÅ vad det snurrade i mitt huvud..
Kunde knappt koncentrera mig på jobbet...
ringa chefen, fick okej
Fast det blir skola och arbete för mig hela januari, men är man ståhlkvinna så är man
Hade ju tänkt att ringa csn i veckan och sagt att jag inte behövde låna mer..
Tur att jag inte gjorde det,
ringde csn, det var okej

Japp då var det tillbaka till skolan nu då!!
JIPPIE!!!!

Har precis lämnat in nya scheman till barnens fritids/förskola
så det var bara ringa och ändra och krångla igen
så min hjärna har arbetat för fullt idag mycket att fixa
men jag ska få läsa kursen som jag ville
och en sak som är bra är 
att även Hanna som gick i min klass nu i höst oxå kom in!!
så nu kan vi hålla varandra i handen första dagen..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis, jättekul för dig Ståhlkvinnan!



Kram Sanna

2010-01-12 @ 09:00:32
Postat av: Linda

va kul!! grattis!

2010-01-12 @ 20:22:29
Postat av: Katri

Tack så mycket :-)

2010-01-13 @ 17:28:18
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback