Trött

så trött ja var igår kväll efter allt som hände och skulle fixas med
När jag kom upp och skulle lägga mig låg det en annan i min säng som absolut inte ville flytta på sig
Hon bara spann och försökte se gosig ut

se själva



Inte särskilt snygga sängkläder, va!!!
Jag vet!!
Men det är martin som bytt sängkläderna, och då slapp jag!
Så jag håller tyst och klagar inte, för om jag klagat
hade jag fått svaret
-Bytt sängkläderna själv då om det inte duger..
Så jag biter mig i tungan ;-)


Idag är jag också trött, efter en tidig morgon...
blir nog en tidig kväll idag..
Har mött en person som envisas att prata finska med mig..
visst jag förstår det mesta, det är värre när jag ska prata
ha ha, låter helt knasigt..
Men jag för väl passa på och öva mig nu då..


Kommentarer
Postat av: Malin

ha ha,jag trodde det var nåt av barnen som låg i sängen...men ååååh sicken gooo katt det låg där istället!

Lycka till med skolan,det kommer gå super bra med en talang som du!

Kram på dig och hälsa så gott!

2010-01-13 @ 20:55:34
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback