tråkiga jag

Igår kände jag mig tråkig
var på tjejträff och det var så roligt och mysigt att träffa alla igen, som alltid
sen var det ju tänkt att vi skulle gå ut på krogen..
hmm, tyvärr är ju detta inte mitt favorit ställe..
lite tråkig av mig...
Jag ballade ut som vanligt, fast jag hade  tänkt att gå ut när vi bestämde att vi skulle ha tjejträff
men så blev det som det blev med skola och jobb, dubbelt upp med allt
så jag gick inte ut, det hade jag nästan redan bestämt under lördagen innan tjejträffen

Det var nog lite tur för jag tog med mig 4öl som jag drack och blev lite snurrig
jag behöver visst inte så mycket...
Hade jag gått ut hade jag mått skit idag för,
jag är trött idag fast jag var hemma halv elva och inte drack mer...
jag är nog verkligen inte party tjej!!

Söndagen ska gå åt att plocka hemma och läxor
sen måste jag till min mamma och kolla om det finns några gamla skidor till Bella där
för det gick inte att köpa för jag tyckte att det var lite väl dyrt för att åka en gång
hoppas att vi hittar något




Kommentarer
Postat av: Maria

Inte är du tråkig. Jag är PRECIIIIIS likadan. Är övertygad om att tejerna du umgicks med hade fantastiskt kul och mysigt i ditt sällskap. På krogen kan man ju inte umgås på samma sätt. Jag har helt kommit ifrån kroglivet, för många år sedan, och föredrar mysiga tjejträffar HEMMA ist :) Kram kram och ha en härlig söndag !

2010-01-24 @ 11:23:54
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback