Tänk vad man gör för att slippa plugga...

Idag hade jag ju tänkt plugga...
hmm, då är städa riktigt kul!! Har tvättat och plockat här hemma
Även spelat flera spel med barnen
Allt för att slippa studa!
men varför?
nu sitter jag ju i skiten och måste ta tag i det ikväll för vi har hemma tenta imorgon
ha ha, hur dum får man vara?

Fast har jag nog tagit igen lite tid med familjen, mysigt
men jag hade behövt plugga
och
tyvärr behövde jag inte åka till mamma och leta skidor
för svärfar åkte imorse och köpte billiga skidor till Bella hos en tant!
Jätte snällt av honom :-)
så jag kom inte alls iväg till mamma, det var ju synd, får ta det en annan dag

sen var svärmor här och fika så jag och tjejerna bakade en liten kaka
spelat lite Wii
och tjejerna åkte lite skidor i trädgården

som ni ser har jag vart alldeles för upptagen för att kunna plugga
har tom skrivit 2 blogg inlägg idag ;-)

imitt huvud kommer det att vara många såna här imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback