Soorry..

Hinner verkligen inte att blogga mycket nu
när jag läser och jobbar..
Dagen blir ofta så här
upp till skolan få iväg mig och barnen, efter skolan till jobbet och efter jobbet stupar jag i säng
helst ska jag hinna plugga på kvällen med..

Lite dåligt samvete har jag mot familjen
Olivia sa här om dagen
-Det var länge sedan jag och du lekte mamma..
Lilla stumpan..
Men nu är det bara3kvällar kvar att jobba, sen ska det lekas


Igår gick jag på stan och hittade saker till mig själv!!
Kul!
Kommer alltid hem med saker till barnen annars
men lite blev det till barnen oxå...
pengarna rinner iväg för Både jag och isabella behöver skor
nu till den lilla vinter som är kvar
eftersom våra skor gått sönder
och så ska Isabella ha vasaloppet i skolan och behöver skidor
så vi ska nog en sväng till knalleland idag..
Hatar att gå där på helgen med allt folk!

Ikväll ska jag på tjejkväll men vet inte om jag ska ut
utan det blir nog bara förfesten
känner mig lite sliten och orkar inte ut på krogen..
inte vad jag känner nu i alla fall

Ha en trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback