ojoj

Första skoldagen...
Trodde bara att det skulle vara upprop...
ha ha va fel jag hade då!
Heldag i skolan och läxa tills imorgon och prov på måndag!!
Lika bra att börja hårt?

Ja ja det blir nog lite tuffare nu än i höstas

Fick min pratik plats
det blev akuten, intressant
he he jag fick välja först och valde akuten sen blev det ett himla tjat för många ville vara där..
Fast när vi var färdiga ångrade jag mig lite..
Kanske skulle valt en vårdcentral???
 För där skulle jag kunna tänka mig att jobba.. om jag fick välja alltså
men ja tror att man lär sig väldigt mycket på AVC

Detta blir nog väldigt tufft men sååå intressant!!


Kommentarer
Postat av: tarja

Vad kul! Akuten! WOW!!! Du kommer få jobba... men oxå se ett annat och lära dig massor.

2010-01-15 @ 08:02:54
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback