Mätt och belåten

Idag har jag vart och ätit på La Copita med mina arbetskamrater
mycket trevligt!
Så nu är jag så mätt att det säkert ser ut som jag är gravid..

Imorgon är det fredag och sen är det helg :-)
Vi ska ha lite kalas för Olivia om hon nu inte blir sjuk för hon är snorig!
Håller tummarna för ett friskt barn annars
vet jag en som blir besviken...
för som hon har längtat efter att få fylla år och ha kalas
hon är ju en stor  tjej nu när hon fyller en hel hand!!

Fick mitt schema för praktiken
Har en lördag natt på schemat....
då kan ju vad som helst hända på akuten känns det som...
Det börjar bli pirrigt nu!!
Men ändå väldit spännande och intressant


Om ni undrar varför jag tagit bort min syster som länk
så är det för hon tyvärr har lagt ner sin blogg
Tråkigt tycker jag!
Men man ska göra som man själv känner är bäst


Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa Camilla Läckberg


Kommentarer
Postat av: tarja

Känns bäst och bäst ... men man måste få stopp på de negativa kommentarerna från anonyma personer. :D

2010-01-28 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback