Lördag 30/1

Tänk snart är det Februari...
vart tar all tid vägen?? Varför går det så fort??

På lördagen var vi på maxi och köpte tårta
Vilket visade sig inte vara det smartaste draget
eftersom det var mc mässa på åhaga..
knappt en parkering fanns det
Martin var en sväng på mässan så att han fick drömma sig bort lite...

När vi kom hem körde jag ut barnen i det fina vintervädret
de lekte ute vid gångbanan
där har vi fått en fin hög av snö som är lika hög som gångbana skylten



Efter maten var det dags att baka lite
kolakakor bakade vi
Hmm alla utan jag var och norpa på degen
jag väntade tills kakorna var färdiga
kola kakor och kaffe..
mumsigt!
Fast resten av familjen gillar färdiga kakor oxå
så vi ska vara glada att det finns några kvar tills Idag (söndag)
Olivia är frisk och ska ha ett efterlängtat kalas

Mina hjälpredor (eller deg ätare)


Kommentarer
Postat av: ellen ~

vilka härliga bilder :)

2010-02-05 @ 08:55:47
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback