Ingen tid över...

Här går livet i ultra fart just nu!
Har tyvärr inte haft tid att blogga, både jobbar och pluggar
Så nu har det inte funnits så mycket tid över
Jag jobbade hela helgen och idag har vi haft prov, gick ganska bra tror jag

Jag är väldigt trött nu när jag gör saker dubbelt, sover som en klubbad säl om nätterna
Tur är väl det annars hade jag nog sommnat var som helst

Idag var det Isabellas första dag i ridskolan, eller hon skulle se hur det var
hmm, gissa om hon tyckte om det!!!
Nu ska vi bara hitta en tid som passar för oss oxå
för måndagar går Olivia egentligen på gympa och det krockar
men annars blir det väl att pussla ihop tider med lite hjälp av mormor och farmor oxå

Idag var hon i samma klass som Kusinen Philpppa som red på hästen Bella..
Bakom är lillasyster, hon blev visst av med huvudet...
Men visst ser ni en söt liten kula på magen


Isabella fick rida Ramanda..


Hon tyckte att det var så kul och Isabella som ä en rastlös person var tyst och lyssnade noga hela tiden!!
Inte illa!!!
Visst det kostar lite och en liten bit att åka
men eftersom dom är så få i varje grupp ca 2-3 personer, verkar som ledaren hinner med att lära barnen
från grunden. Även att rykta osv
Och om Isabella verkligen gillar det
Tycker jag att det är värt det, viktigt att ha något fritids intresse tycker jag
Inte allt för många men roligt om barnen hittar något de tycker om!

Nu ska jag titta på en annan del av köping för jag missade det igår..
för jag tjatade i telefon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback