Bullbak med besök

Idag när jag kom hem möttes jag av en hoppande tjej som hade vägrat ta av sig pyjamasen idag!
Hon och Martin har vart hemma i två dagar eftersom hon vart förkyld
men idag är det mycket bättre!
Hon hat gått och myst i pyjamas hela dagen!!
men det är för att slippa byta om ikväll säger hon..

Nu har jag och Olivia bakat bullar till kalaset på söndag
Hon är så rolig att baka med, munnen går i ett!
Nu ska hon inte längre bli prinsessa när hon blir stor, för
Det kan ju komma en arg häxa och ta henne då...
och det är ju inte bra!
Nu ska hon bli bagare istället och baka till sin mamma
så gissa hur jag ser ut om tjugo år då!!
Rund och go?
eller
rundare och goare än nu..?

Sedan fick vi besök av mormor och lillebror
vilken rolig överraskning!!!
Olivia blev helt uppspelt
Dom tajmade så att dom fick kaffe och nybakta bullar
mysigt!
Fast hos lillebror var det inte fika tamen som sög utan öl tarmen tror jag..
Nästa gång får dom säga till så vi kan bjuda på mat eller jag får se till att bjuda hit dom på mat
man träffas allt för sällan ibland!

Nu är det fredags mys och lets dance som gäller för familjen ståhl

Här komer blider på min bagare i pyjamas!!





lite av Resultatet



Trevlig helg, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anna Skobba

Ja det var lite roligt att börja blogga igen =)



Ni får gälla fylla våran frys med bullar också om ni vill =)



Kram kram

2010-01-29 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback