bio, kort och snö

Vi hade det mysigt igår på bion, jag och min kärlek..
Luftslottet som sprängdes var bra men
män som hatar kvinnor är den bästa av de tre filmerna, tycker jag.

Just idag är tacksam för att jag har en blogg!
Våra kort som försvunnit från i sommras hittade jag i min blogg!
Inte alla men en del så nu har jag lite kort från sommaren i alla fall.
glad jag blev!!!
Det var ju mer kort än vad jag trodde så nu är det bara att kopiera över dom till galleriet

Vi har en hel del snö och kallt, vi eldar som tokar i våra öppna spisar för att hålla värmen
Martin har skottat fram en fin liten gång från altandörren till veden



Ha det nu gott i kylan och snön!!


Kommentarer
Postat av: tarja

Vad duktig Martin har vart!

2010-01-08 @ 09:12:22
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback