2009

Såg att Hanna hade sammanfatttat 2009 med bilder
Tänkte sno den iden

Januari

Har för mig att vi hade snö och åkte pulka


Februari

Lilltjejen fyller 4år



Mars

Väntan på våren



Var även i Norge och hälsade på våra goda vänner Fam Skobba
Tror att det var i mars (mitt minne sviker)





April

Åkte tåg till Uddevalla men Lillsyrran och Philippa
För att fira kusinerna Hampus och Tim






Firade påsk ute Tarja, Mattias och Philippa



Maj

Min syster som bott i Australien flyttade hem
och vi fick äntligen träffa dem igen






Juni

min födelsedag

Se hela bilden

Midsommar i Borgstena



Juli

Semester i falkenberg


Augusti

Plockade vi blåbär, det fanns massor
men konstigt nog var alltid burkarna tomma när vi kom hem...


September

Gjorde jag prov för att se hur mycket jag behövde läsa upp
på omvårnadsprogrammet



Oktober

Resa till Alcudia



Stora tjejen fyllde 8år


November

Ny familjemedlem



Halloween


December

I regn och rusk väntade vi på julen och julklappa
och det slutade med en vit fin jul och riltigt Kallt








Märkte tyvärr att kort har försvunnit nu när datan vart sönder...
som kort från midsommar, semester i stugan och Astrid lindgrensvärld men fam Ryhd..
Eller har jag lagt dem på något konstigt ställe!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback