Vilken kväll

Oj vilken kväll den blev på praktiken igår...
så många patieneter och trauma larm
Allt gick i ett!
Jag bara hängde med och försökte vara till hjälp
tyvärr så blir det ju även långa vänte tider då med
Eftersom det ska väntas provsvar och röntgensvar
innan läkaren kan göra en bra bedömmning
och
så kommer det svårt sjuka som behöver hjälp fort
och då går de före..

Måste säga att personalen verkligen sliter för att det
ska gå så smidigt som möjligt
 
Så det snurrade lätt i mitt huvud när jag kom hem igår
var ju första dagen på kirurg sidan
så jag kunde den inte så bra och nu gick allt så fort
Man uppskattar verkligen dom som jobbar där på ett annat sätt nu
när man fått en inblick i det hela

Nu ska jag vara på praktiken inatt
det är fredag och lönehelg..
kan bli intressant!

Hoppas ni får en bra helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback