Vecka som gått

Oj va dålig jag vart på bloggandet denna veckan..
Tiden har gått så fort och vi har vart igång hela tiden
I tisdags var Isabellas kompis Julia här
vi var ute och åkte skridskor i flera timmar
sen plockde och röjde jag lite hemma men
orkade inte så mycket...
man blir trött av frisk luft!

I onsdags var vi och åkte pulka i karlsson backe med Olivias kompis Julia
och hennes mamma och lillasyster.
mycket trevligt!
Julias mamma hade mat termos med koktkorv i
mycket smart!
nu måste jag inhandla en sådan!
Vi blev kvar i pulkabacken i tre timmar!!
men Olivia och Julia ville absolut inte åka hem ändå...

Fika paus



På kvälen sen hade jag praktik till 01 på natten...
hann vila lite innan men var så trött efter den friska luften!

På torsdagen var det praktik igen och Bella var på fritids och tyckte det var
så roligt för det var ju lektid hela tiden och ingen skola!
Olivia ville till Julia istället för förskolan
så hon fick vara där och leka

Nu idag fredag gick vi upp tidigt..
kl 7
SEGT
för Isabella skulle på dagridläger i svenljunga
så jag och Olivia passade på att handla i svenljunga
Åkte förbi syrran men det såg mörkt ut där
hade tänkt att kanske hälsa på men jag var lite trött och seg så
jag tar det en annan gång

Väl hemma ringe Olivia till Thea och ville leka
så det blev att köra henne in till stan

Väl hemma (helt själv)
tänkte jag att jag skulle få lite gjort
men'
nej nej
jag har läst tidningen och ätit och vart på datorn
lite kvalitetstid för mig!!

Nu ska jag åka och hämta Isabella
hem snabbt så hon får duscha och byta om
sen ska vi till stan och hämta Olivia
och
hämta Bellas glasögon

Känner mig lite som en taxi idag...

Ikväll ska vi bara mysa och ta det lungt
ska vara på praktiken i helgen så snälla håll er friska!!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback