Urk

Uscha vilken natt..
Töserna kräktes till höger och vänster
sov knappt ingenting
Det kändes som det var kräks överallt!
Nu är jag livrädd för jag vill verkligen inte bli smittad!
Fast jag har ju en härlig förkylning
helt täppt

En rolig nyhet är att idag stack jag min första riktiga människa!!!
japp och fick ut blod till sist me´
en modig farbror lät mig sticka honom
tyvärr blev det tre gånger
hans kärl smet undan de 2 först gångerna
stick du på flicka lilla sa han...
japp, och till slut fungerade det
tack vare en modig farbror som tålde mina nisslyckanden :-)


Nä nu blir det soffläge och ta det lungt efter en hel dag på praktiken och efter nattens bravader


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja du! Melvin hade nog inte magsjuka men Elliot hade det nog. Han har nu bajsat löst också. Stackarn. Tycker även synd om er. Hoppas att det går över snart. På Elliots dagis var det bara en liten kotte som kom på måndag morgon. Alla andra hade magsjuka.



Kram Helena

2010-02-09 @ 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback