Trevlig torsdag

Igår var det en trevlig torsdag
Var i skolan övade lite på blodprov och på att ge spruta
men det är ju på dockor..
är nervös för tänk sen när jag ska göra det på en riktig människa...

Sen skulle min underbara vän Anna komma förbi med en present till lilla Olivia
Hon fick en underbar klänning!
Tack!
Sen skulle Anna till stan och shoppa och undra ifall jag ville följa med
Klart jag vill, inte varje dag man kan umgås med henne eftersom hon bor i Norge
Vi fick en väldigt trevlig eftermiddag/kväll på knalleland
Jag hittade lite bas kläder till mig och barnen
Anna, hon hittade desto mer...
Tack för en trevlig efterrmiddag/kväll!

Nu ska jag till skolan en sväng för att få betyg från i höstas
och
lite uppgifter till praktiken
På måndag ska jag infinna mig på akuten...
spännande!

Trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Anna Skobba

Ja Anna hittade desto mer :o) he he

Dom svarta tightsen jag köpte till mig på H&M vet du...provade aldrig dom utan tog bara M. När jag skulle ta på mig dom här så var dom MEGA stora! herregud...jag köpte gravidtights! ha ha

Fin skjortklänning Olivia hade på sitt kalas =)

kram på er!

2010-02-10 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback