snö snö och åter snö!!

Å så mycket det har snöat!
Det är ju inte klokt!!
Jag har praktiserat hela helgen och i lördags var det lungt..
alla höll sig väl inne pga vädret, gissar jag

Så här ser våran trädgård ut just nu..

ALTANEN


GARAGEINFARTEN



Å mer ska det ju visst bli....

Ja kan ärligt säga att jag längtar till våren
sitta ute mot solväggen i värmen och njuta
barnen cyklar och man hör gruset knastar!!
åå, längtar!
Men visst har vi haft en bra vinter men nu tycker jag att det räcker

Imorgon får vi en extra sovmorgon
för Bella skola är stängd pga snön...
Får se om dom öppnar på tisdag igen
Bella var ju inte speciellt ledsen för en exta dag ledigt

Hoppas ni haft en fin helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback