Skridskor

Idag har vi vart och åkt skridskor
fy vad det gör ont i fötterna!!
Isabella tyckte att det var så kul
hon åkte först 2timmar med oss sen följde farmor med henne
och hon åkte 1,5 timma till!
och hon fick inte ont i fötterna!
Det finns is bara 2minuter ifrån oss men vi var där för första gången idag..

Men trevlig var det och så härligt väder!
Solen tittade ju fram och värmde!



Olivia träffade på vännen Julia, vilken tur!







Isabella blev jätte duktig i slutet, snurra och vände!
Hon gillar inte sport men skidor och skridskor det gillar hon
hon kanske är en vintersportstjej?

Själv imponerade jag på tjejerna genom att göra en halvbra piruett..
vad gör man inte för att imponera...



Vi tjejer hade en mysig kväll framför teven igår
och tyckte att rätt låtar gick vidare..
Isabella röstade på Erik Saade och hoppade och skrek när han gick vidare
Jag frågade ifall hon röstade på honom för att hon tyckte att var var snygg
eller
för att låten var bra
hon bra flinade till svar...

Olivia tyckte att vi var konstiga som gillade killar...
hon var mest intresserad av tjejernas klänningar...
Kläderna var det viktigaste
Vem hade snyggast klänning?
Enligt Olivia,
 Pauline

Fast än tycker inte jag att det funnits någon låt som jag verkligen fastnat för
hmm
men det finn ju ett par gånger kvar

Hoppas ni haft en trevlig helg!
 


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Hon kanske följer med oss till fjällen om det blir av någon mer gång.. Hampus och Tim vill åka till Sälen igen.. så vem vet.. kanske vi är där snart igen..

2010-02-14 @ 19:41:27
Postat av: tarja

Hon kanske blir mer och mer sportig med åren. Jag håller med Olivia. Man tittar ju melodifestivalen för alla fina klänningar och skor. Men jag hejade på Andreas Johnsson. Jag hoppade och skrek när han kom vidare :D

2010-02-14 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback