Ont

Igår var jag så duktig!
Först skottade jag och sen drog jag olivia i boben
och tog en promenad till ica
men idag
har jag ont i kroppen och träningsvärk..
hmm efter skottning och promenad

Så tyckte Olivia att jag var tråkig som inte sprang under promenaden!
Ha ha hur skulle det sett ut?
Hade nog inte kommit upp ur sängen idag då!

Men den friska luften gjorde att jag sov bättre inatt
men att somna är svårt nu, så mycket tankar det kan snurra i mitt huvud..
Och så morgonen ska vi inte tala om
usch va trött jag är!
Men idag har jag känt mig piggare i alla fall


Har besökt praktikplatsen idag
det verkar trevligt!
Nu har jag fjärilar i magen..
kommer nog inte sova så mycket under söndag natt

Ha det nu så trevligt i snön!
Det verkar som den blir kvar ett tag


Kommentarer
Postat av: Troyhelen

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-06-28 @ 08:59:38
URL: http://troyhelen.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback