Mör och klippt

Nu har jag vart duktig!!!
HURRA för mig!

i måndags gjorde jag rent dusch +toa
då menar jag skåp och lådor med
sen rensade jag Olivias garderob
och dammsög uppe

Tvättade även två maskiner tvätt
och plockade in ren tvätt i garderoberna

Oj oj vad jag hann med
så nu har jag kommit igång med mitt rensande

Har även rensat bland sängkläderna :-)

Idag
har jag skottat en gång på framsidan
och
trappan på framsidan
så nu kan vi gå in på både sidorna
skottade även en väg till veden
sen bar jag in ved me´

Kan säga att svetten rann av mig sen!
Vilker väder det blev
solen värmde så gott och kanske så att lite snö smälte..

Sen var det dags att duscha, äta
och åka till faster Malin för att klippa oss

Hann prata med lillasyster i telefon mitt i allt oxå!

Lite kort från när barnen blev klippta

 

Oss Malin bor även dessa två söta katter
 

Hittade denna bilen på parkeringen vid Malin...
verkar inte som dom ska åka någonstans på ett tag




Nu är jag trött och mör i kroppen efter denna dagen
men jag är i alla fall fin i håret ;-)


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Jag är också mör.. grannen fick med oss till åmålsbacken för att åka skidor.. så nu värker varenda muskel i kroppen.. det räckte inte med att jag har inflammation i skinkmusklerna+ muskelfästerna och musklerna + fästerna i ländryggen.. så jag hoppas jag kommer upp ur sängen imorrn när jag ska jobba.. kramisar..

2010-02-23 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback