Missade bullar...

Igår var det fullt ös på praktiken
iallafall på ortopeden..
många som ramlar och bryter ben

Jag tog lite blodprover och lyckdes i de flesta fall
men sen finns de ju dom som har kärl som smiter undan
inte så roligt att misslyckas!
men jag får väl lära mig av misstagen

fick så ont i huvudet innan jag slutade
jag svettades och kändes som jag skulle kräkas
trodde nästan att jag skulle svimma!
fast då hade jag väl blivit sjuk på rätt plats?
Jag fick ta 2 panodil och åka hem och lägga mig

Efter lite vila kändes det bättre!
väldigt skönt!
Så då åkte jag med till Isabellas ridning
hade tänkt att sitta hos lilla syster under tiden
men Bella ville att jag skulle titta
för hon skulle rida barbacka
så jag åkte bara snabbt till syster för att lämna lite kläder
och vad hade hon gjort då
jo
bakat bullar!!
Å det luktade nybakta bullar i hela lägenheten
såå gott!
Gulligt av henne!
men det fick jag lov att missa för jag hade ju lovat att titta på Bella
Synd för det luktade jätte gott men bra för min vikt!

Bella rider barbacka





Hon tycker att det är så roligt!


Idag ska jag vara på kirurgen
det har jag inte vart innan så det blir intressant
och se var som händer där!



Kommentarer
Postat av: tarja

Jag går hemma nu så det kommer nog bli en och en annan bakdag :D Så det är ju bara att komma förbi nästa gång.

Bella börjar se van ut på hästryggen :)

2010-02-26 @ 08:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback