Lördag 13/2

Idag var det menigen att jag skulle börja med husröjet!
ha ha, ja det är bra att man tror på sig själv...
Vi var väl som vanligt sega, så inget röjande här inte!!!!
men har tagit en promenad till ica för att köpa lite godis
till våran schlagerkväll hemma
det är väldigt viktigt här förstår ni
för alla..
hmm, nä inte Martin förstårs!
Han tycker vi är dötråkiga!

Nu ka vi snart gå till svärmor som bjudit oss på middag
undra vad det blir för något gott idag?
Barnen är redan där och lånar hennes badkar

Ikväll blir det soffan med mina tjejer och vårat godis
så schlager på teven


Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt att ha två töser att titta på melodifestivalen med,Elsa tycker oxå det är roligt,men orkar inte vara vaken så länge...

Men om några år,då har jag oxå sällskap som uppskattar det hoppas jag!



Ska hälsa Frida,för det är preciiis den frida du tänkte på. Pernilla kommer oxå! Så det ska bli jätte kul!



Kram på er!

2010-02-13 @ 16:38:41
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback