Kalas och sjukdom

Ihelgen har vi firat våran lilla 5-åringmed sång och paket på morgonen
och pannkakstårta till frukost




Extra häftigt var ju att kusinerna Mevin och Elliot var med och sjöng på morgonen


Såklart var det pannkakastårta till frukost



Sen lite lek ute, eftersom kusinerna är tidigt uppe så hade vi gott om tid
på förmiddagen





Sen var det dags för kalas
och
paket öppning


Tårta!!
Hello Kitty!




Man måste ju även sjunga för födelsedagsbarnet



Efter kalaset blev det må bra kväll hos mamma
där min syster berättade om aleo vera som hon säljer
och så blev det melodifestivalen oxå, såklart

Trötta efter en tidig morgon och en dag med fullt ös åkte vi hem vid tio tiden
Barnen slockna fort
föräldrarna njöt av en film.

Sen på Natten/tidig morgon kräktes kusinerna..
vet inte om det var magsjuka eller bara slem och för mycket godis..
det får tiden utvisa

Jag var så trött imorse och idag inte för att jag behövde göra så mycket inatt
men jag hörde att pojkarna var ledsna och så sover jag inte så
djupt när vi har nattbesök
Jag förstår att min syster och Urban var trötta
för det var jag med!
Fast jag har bara vart hemma och tagit det lungt
men dom har en lång bilresa hem framför sig...
Hade inte velat byta

Men jag hoppas att bilresan gick bra
och att ingen mer kräktes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback