och så min utmaning..

Så var det ju utmningen med..
hinner inte skriva varje dag men jag gör så gott det går..

Dagens tema är
Min bästa vän

Å alla mina vänner är så snälla och fina (såklart)
Och eftersom jag nyss haft det väldigt jobbigt vet jag att dom finns där för mig
Ni alla är guld värda!!

Jag är själv dåligt på att ringa och små prata
men uppskattar alla stunder vi har ihop
och är så glad att jag har er som vänner
och att ni vill ha mig som vän även om jag är dålig på att höra av mig..

Men sen finns det ju Anna som jag har haft som vän sedan barndomen
hon har ett speciellt ställe i mitt hjärta!
Hon vet nog det mesta om mig och vi har gjort mycket ihop
hmm både bra och dåliga saker..

 vi hade en Period där vi inte umgicks så mycket
men hittade till min lycka tillbaks till varandra
Hon bor nu i Norge med sin familj, önskar att hon hade bott närmare...
men det hindrar inte oss från att träffas..

Och så har vi Linda, vi har väl aldrig umgåtts så mycket innan
även om vi är uppväxta i samma lilla by..
utan det blev när vi blev äldre genom våra pojkvänner
Vi träffas inte regelbundet men vet ändå vart vi har varandra
och det känns som vi kan prata om allt
och alltid har vi det trevligt
synd att vi alltid har så svårt att få våra tider att matcha...



Kommentarer
Postat av: Linda Billhed

Hej.

Gud va glad jag blir.

Tack gumman. Ja, visst e det skönt att veta vart man har varandra trots att man inte hörs av jämt. Jag är ju värdelös på att höra av mig, men skönt att du inte glömmer bort mig ändå.

ha en bra dag! kram Linda

2010-12-13 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback