Mina syskon

Ja vi är en liten skara som mina föräldrar lyckats skapa
:-)

Min syster Maarit är äldst
Hon är förskollelärare
Älskar barn och djur
Bor på landet i uddevalla med sin man och två barn
och de har får, höns, hundar och katter

Syster Helena är näst äldst
Hon jobbar på dressman inom ekonomi med löner osv
Hon gillar glitter och glamour
Hon bor i örebro med sin man och två barn

Sen kom ju lilla jag här i mellan

Lillasyster heter Tarja
är just nu mammaledig
Hon gillar färgen Rosa och är en tuff liten brud
Hon bor i svenljunga med sin sambo och har två barn

Så har vi lillebror
som tyvärr inte fick leva mer än tills han var 20år
Han var en glad liten prick
som precis börjat läsa till fritidsledare
han älskade hårdrock och att ge sarkastiska kommentarer

Ja det var min syskon skara
som betyder väldigt mycket för mig och jag tycker väldigt mycket om dom


Kommentarer
Postat av: Maarit Carlsson

Fint skrivet.. men vi har ju ytterligare djur som du glömde nämna.. de som sticks om man retar dem.. BIN.. ;o)

2010-12-14 @ 18:33:35
Postat av: Helena

Love you right back!

2010-12-15 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback