Mina drömmar

Ja vem har inte drömmar här i livet..

Mina kanske verkar lite klyschiga
men helt ärliga och från mitt hjärta

Mina drömmar är att alla mina nära och kära ska må bra och vara lyckliga
inga mer sorgsamheter

I mina drömmar skulle  min pappa och bror levt kvar här hos oss

Drömmer att mina flickor ska bli starka och klara av livets utmaningar
och få leva ett lång och lyckligt liv

Även att jag och Martin får leva ihop länge och lyckligt

men finns det ju så klart även matriella drömmar
men för mig känns dom inte så viktiga

Jag drömmer att få arbeta med något annat någon gång i livet
har bara inte kommit på vad
och
Våga satsa om det dyker upp någon rolig utmaning

Klart att man drömmer om att vinna på lotto
och ha pengar så man kan göra vad man vill
och
kanske ha en lägenhet utomlands?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback