Min första kärlek

Ja just det..
vem var min första kärlek?

Det första jag minns är att mamma och pappa´s vänner hade en son som var lika gammal som jag
eller ett år äldre..
Pasi hette han

Då våra föräldrar umgicks mycket tyckte dom att vi skulle tycka om varandra
och brukade skoja om att vi skulle gifta oss när vi blir stora

Jag tror att han gillade mig mer för jag kommer ihåg att han ville ge mig en puss
och jag blev helt förskräkt..
Pussas usch va äckligt!

Vi var väl runt fem år tror jag
Men det blev inget med det.. och jag har inte sett honom på många år

Sen minns jag att en kille alltid brukade vänta på mig när jag skulle till förskolan
och honom tyckte jag om, blev lika glad varje morgon när jag såg honom vinka
Och jag blev så ledsen när vi skulle flytta
och aldrig mer skulle få se honom..
Jag kommer inte ens ihåg hans namn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback