Fullt upp..

Ja här går dagarna i ett..
Jag har inte hunnit att sitta vid datorn eller att blogga
I onsdags började jag baka lite julgodis
Bouty blev det..
dom var visst så goda att det finns kanske två tycken kvar nu..

Igår var det utvecklings samtal för Isabella
Det var roligt att hör att hon sköter sig men
hon har bråttom och slarvar när hon skriver..

Sen kom världens bästa Noel hit
hans mamma och pappa skulle på bio så vi fick lov att vara barnvakter
(vi är nog inte så svår övertalade)
Vi hade det väldigt roligt och Noel skötte sig utmärkt
och
 fick mig att skratta så tårarna sprutade Härligt :-)

Här har Noel har krypit baklänges in i "skamvrån"
det var lite svårt att ta sig ut eftersom han bara kryper bakåt..



Idag var det tidig morgon, lucia morgon
och så klart hade barnen lucia firande på samma dag och tid
så vi fick snällt dela på oss!

Två små tomte gummor var dom iår!
Isabella var så duktig och läste en dikt inför alla föräldrar



Milo växer och är nästan rumseren *jippie*




Nä nu ska jag nog baka lite mer julgodis..
sen måste vi åka och handla lite
På en fredag!! Usch det gillar inte jag och knö med alla!

Imorgon är det årliga Pepparkaks baket som står på schemat


Trevlig helg
:-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Söta dom är era tjejer! O Milo ser ut att vara i farten hela tiden.

Hoppas ni slipper knö...för det kan man bli smått galen av =)

Kram på er!

2010-12-10 @ 10:58:03
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback