Det här är jag...

Jag heter Katri Elisabeth Ståhl (Innan hette jag Hurtig)
Jag föddes den 5 Juni 1978

När jag var liten var jag väääldigt mammig och blyg
blyg kan jag fortfarnade vara ibland,
kanske lite mammig oxå?

I skolan har jag väl vart lite sådär
inte jätte bra eller dålig
men jag har haft roligt
hade önskat att jag vart lite tuffare och säkrare på mig själv under skoltiden
även pluggat mer!

När jag gick i gymnasiet blev jag tillsammans med min Martin

Och vi har två döttrar tillsammans 5 och 9år

Jag jobbar med funktionshindrade på ett serviceboende

Jag läste nyligen in omvårnadsprogrammet och blev undersköterska
hade gärna läst mer men vill inte leva på så lite pengar
som man får när man studerar


Som person idag är jag

familjekär

gillar hemmakvällar mer än fester

gillar att umgås med familj och vänner

jag får lätt dåligt samvete

vill gärna kunna inreda hemmet snyggt.. (blir inte alltid så bra som jag tror)

hade gärna provat på att jobba på sjukhus

Har svårt att vara osams, eller när andra är osams

Är ibland lite för känslig och kan grubbla mycket på saker,
skulle behöva vara lite tuffare

När jag väl blir arg så blir jag arg! Fast det händer inte så ofta
att jag blir arg på riktigt och det går oftast över fort

 Vill kunna säga ifrån oftare. det är ofta som jag biter mig i tungan och håller tyst
men jag kan säga ifrån om jag vill

Älskar sol och värme
och
att resa
 
Gillar att shoppa, synd att det blir så dyrt

Tycker att det är mysigt att baka när allt går som man vill




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback