Turridning

Idag har Bella, jag och min vän Jennie vart på turridning
Bella vann en turridning när vi var På öppethus på hennes ridskola
Denna turridning varade i 2timmar..

Jag undrade verkligen om jag skulle orka det
jag är ingen van ryttare precis

Men det visade sig bli mycket mysigt och trevligt
Har inte haft något större hästintresse innan men detta kan jag rekomendera varmt!

vi hade lite otur med vädret men det gjorde inget
Det var väldigt roligt ändå!

Nu är jag väldigt trött och nöjd
tror inte det blir så mycket mer gjort idag..

Bella fick åka vidare och är nu på Leos lekland på kalas
Hon kommer nog vara trött ikväll

Det är ju synd att jag inte fick något foto av mig på en hästrygg..
det skulle jag tänkt på!
men det får bli en annan gång..

Hoppas ni har haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: tarja

Synd att de inte finns några bildbevis på dig när du rider... men du kommer nog känna av detta lilla "äventyr" imorgon ;)

2010-08-29 @ 20:47:16
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback