Trötthet och träslöjd

Oj vad jag har vart trött det sista..
usch, orkar ingenting
vill så gärna göra saker här hemma men hittar varken ork eller lust
:-(

Försöker göra lite, men så tråkigt!
jag har hört att när man vart med om en jobbig förlust kan trötthet komma och gå i något år
Och, vi hade ju en jobbig vår
 Det är en så jobbig trötthet!!

Kanske är det att jag inte riktigt kommit igång efter semestern?

Men det är väl bara att vila sig i form och göra det man orkar
Har ju en gubbe som tar hand om mig :-)

En som var pigg idag var Isabella
hon ska ha sin första lektion i träslöjd
hon var så förväntansfull
Jag ser framför mig när hon kommer hem med sin Fina saker hon gjort
Ska bli kul att höra hur lektionen var..
Risk för att julklapparna från henne iår innehåller saker från träslöjden..




Jag i morse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback