trädgård och huvudvärk..

Igår hade vi en underbar och solig dag
hos oss var denna lördagen bokad för trägårdsarbete
och vi fick mycket gjort, fast vi hann inte färdigt

Idag regnar det och jag skulle vilja få lika mycket gjort inne idag som vi fick ute igår
men jag somnade med huvudvärk igår och vaknade med huvudvärk idag
så tråkigt!


Olivia arbetar i trädgården, på sig har hon sin pappas blåställ som han hade som barn



Bella plockade sniglar..




Det som var allra bäst igår var att Martin inte spelade på sitt xbox!!
Det kan få mig på så dåligt humör
inte för att jag har ont av att han spelar men jag har ont av att han glömmer av hur länge han har spelat

Jag gillar Martin som inte spelar mycket bättre!
Och när vi är två så får vi så mycket mera gjort!

Kvällen igår avslutades med ett dopp i dalsjön..
ett iskallt dopp!
men skönt var det!

Hittade en fästing på min mage igår med..
uscha! Varför finns dessa äckliga djur??



Kommentarer
Postat av: tarja

Boys will be boys... ;) Men jag tror Martin inte har något mot att du läser men därmot hur länge du läser ;)

2010-08-08 @ 13:00:02
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: martin

helt rätt där tarja det var bra skrivet.....haha

2010-08-08 @ 19:40:51
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback