Tillbaka till vardagen..

Nu är jag tillbaka till vardagen..
fast inte riktigt, än har inte skolan börjat så
vi har sovmorgon på vardagarna, de dagar jag inte börjar sju!
väldigt härligt :-)

Det kändes helt okej att vara tillbaka på jobbet. känns knappt att man vart borta
men trött blev jag! somnade skönt på kvällen

Imorgon ska jag jobba dag..
ska upp halv sex..
sen ska barnen upp vid tio i sex
wish me luck!!!
Fattar inte hur det ska gå, mina två sömntutor..

Idag på förmiddagen har jag packat och gjort iordning allt som ska med
till förskola/fritids
Det blir en hel del extra kläder och regkläder, stövlar
allt ska med imorgon..
när jag är helt yrvaken och stressad med noll koll!

Gissar på att vi är en tött familj imorgonkväll
med tidig säng gång :-)

Jag tror att barnen kommer att vara glada och nöjda efter imorgon
Roligt att får leka och träffa sina vänner igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback