start för ridskolan

Igår var det äntligen dags för ridskolan att börja
Isabella har längtat!

Nu skulle ju även Olivia börja, hon var så förväntansfull!

Imorse frågade hon om hon skulle på ridskola idag igen..
sen har hon övat på hur man ska låta när hästen ska starta och stanna

Olivia fick rida på hästen Bella








Kusinen Philippa fick rida på hästen Starlet
Isabella kunde inte låtabli att hjälpa de mindre barnen i stallet..



Isabella fick på sin lektion rida på Litla






Under Isabella lektion var det en annan häst i hagen jämte som började leka med en pinne!
han såg så rolig ut, precis som en hund
Han sprang runt i hagen med sin pinne och hade jätte skoj







Kan ju säga att det såg väldigt roligt ut!


Jag var så trött efter gårdagen att jag somnade jämte Olivia i hennes säng
men vaknade efter ett tag och flyttade mig till soffan
och Olivia, hon somnade kvart över sju!!!
Kommer inte ihåg när det hände senast!


Kommentarer
Postat av: tarja

Vad Martin måste ÄÄÄÄÄLSSSSKA mig nu när jag har lurat båda tjejerna till ridskolan ;)

2010-08-10 @ 09:55:32
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback