sista semesterdagarna..

Tänka sig att solen ville titta fram på mina sista två semesterdagar :-)
det gjorde mig så glad!
Okej kanske inte topp väder, men
det regna inte och solen tittade fram

Dessa två dagar har vi inte gjort så mycket
tjejerna har lekt med kompisar som de har längtat efter hela semestern
De har haft så kul

Martin har börjat jobba..
kan ju säga att liite gott är det att få ligga kvar i sängen när hans klocka ringer 05.00
bara sträcka på sig och NJUUUTA!

Igår var vi även hos lillasyster
barnen lekte med Philippa och jag myste med lilla Noel
Han hade blivit så stor och är så söt
fast han skratta mest åt Bella.. hon var den som var roligast
 
vi fick även mat och nybakat bullar..
mina barn älskar min syster bullar
de brukar fråga varför jag inte bakar lika god som hon..
hmm, jag får väl gå där och lära mig..

 vi fick med bullar och drömmar hem med
riktigt bortskämda blev vi!
Tack!

Idag har vi vart hos min mamma och solat och badat
och njutit av den sista semesterdagen..
imorgon är jag tillbaka i vardagen

men nedräkning pågår för vi ska till spanien i september :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback