Regn..

Här öser regnet verkligen ner idag
fast det har inte gjort något för jag har tillbringat min tid På jobbet, hela långa dagen

Nu är det jobb imorgon med sedan är det långledigt tills på måndag
:-)

Har ett litet bekymmer som gnor i min lilla hjärna..
Våran stora tjej vill inte vara på fritids längre..
hon tycker att det är tråkigt
:-(
 hon är ju bara 9år!

men snart börjar ju skolan
och då har hon bara morgon fritids högst 2ggr i veckan
det är väldigt lite..
vi kanske klarar oss utan det men sen kommer skolloven och då blir det heltplötsligt
fler timmar själv
 Kanske en lovplacering?
men då blir det ju flera timmar på fritids under loven..
och det är just det som blir långtråkigt säger hon
Hon har lovat att prova lite till
men vad gör vi om hon inte vill längre?

Fast på andra sidan så är hon inte hemma ensam på morgonen 
för Martin jobbar natt och kommer hem och lägger sig
jag jobbar ju inte varje morgon heller

 klarar hon av att komma i tid till skolan själv?

kanske är det bara jag som en lite av en höns mamma?

Hon kanske känner sig redo för lite nytt eget ansvar?

Inte alltid lätt när liten börjar bli stor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback