ÖÖÖM

Idag känns det att jag inte är en van ryttare..
Jag är öm lite här och var
känner av muskler som knappt visste att jag hade..
Det är inte Bella, hon är å glad över att hon ska rida idag igen!
Tur att jag inte ska det, jag hade nog inte kommit upp på hästen..

I eftermiddag ska jag tillbaka till jobbet
jag var ju dålig i slutet av förra veckan
Det var bättre men i lördags började jag nysa igen..
men jag nyser mest på kvällarna men är okej på dagarna, konstigt va?

Barnen har oxå börjat nysa och hosta
men är pigga i övrigt, så hoppas att det inte blir värre
På måndagar vill dom inte vara sjuka för det är ju ridskola då
och det vill man ju inte missa!

Letade bilder på nätet
Hittade denna, lite olik den man brukar se på disney prinsessorna




Kommentarer
Postat av: tarja

Hahahaha, Prinsesseorna visar sina rätta jag! Klart du är öm man blir det när man inte är van vid att rida...

2010-08-30 @ 10:56:44
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback