Onsdagen

Igår gick jag här hemma och slöade hela morgonen
kom inte igång riktigt

Sen när Martin kom upp väldigt tidigt
och skulle åka på möte istan
fick jag den briljanta idén att vi tjejer skulle gå på knalleland

Jag hade hängt tvätt ute men solen sken så den fick hänga kvar
det fick jag bittert ångra sedan.. för det kom stört skurar senare på eftermiddagen
så den nästan torra tvätten blev genom blöt och centrifugeras en gång till och hängas inne
:-(

Men inne i knalleland gjorde vi lite fynd i allafall
Ridbyxor till Bella 125kr
ett grimskaft 30kr
( nej vi har ingen häst men det var såååå kul att ha eget, ha ha)
klänning till Olivia 50kr!
klänning till Bella 60kr!
och lilla jag fick två nya bikini för 120kr ihop!

Det är lite farligt att gå i affärer när det är halva rea priset
man köper säkert saker som man inte behöver bara för det är billigt..
vi behövde ju inte ett grimskaft direkt...

På kvällen klippte jag våran gräsmatta
för våran kära lilla Alf (självgående gräsklippare)
Har Martin tagit in för att ge den lite service
kan ju säga att jag glömt hur jobbigt det är att klippa gräs!

Nu är våran lilla Alf ännu mer uppskattad!!


Kommentarer
Postat av: tarja

Bella börjar samla saker till den dagen då hon kan köpa en egen häst. Och det kan ju vara onödigt att slita på Monicas saker ;)

2010-08-19 @ 23:29:06
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback