Jag försökte...

jag har försökt att hålla mig ifrån shoppandet och rean..
tänkte att jag ska ha p engar till lite annat..

men det här förbannade vädret förstör ju allt!
regn, regn och åter regn!
Idag var jag så trött på att vara hemma
så jag ville shoppa!!

Ja ja det gick inte så bra..
varken löftet eller att shoppandet
för jag åkte in till stan
men
det var alldeles för mycket folk så jag hann inte titta så mycket
och så skulle jag hämta Olivia från ett kalas så jag hade lite tidspress
så jag gjorde åt ynka 100kr
på ett linne till mig och en baddräkt till Bella
jag får väl åka in en fm när alla andra jobbar senare i augusti istället
så jag kan titta i lugn och ro

Annars har det var lungt här
fick sova inatt, Bella och Tilde somnade ganska bra
fast det fanns lite hemlängtan hos Tilde men det gick över
Nu är Bella och leker hos Tilde
tanken var att Bella skulle sova där, men hon ångrade sig :-S

Jag har gått/joggat ett varv i mulle med Martin Olivia och svärmor
men det var segt idag..
har lite träningsvärk i baken efter gårdagens promenad
ni märker väl hur vältränad jag är va?
hmm...

Just nu längtar jag som en galning efter solen
älskade ,sköna varma sol!

Kommer du tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback