Hallonmuffins

Eftersom jag inte vill eller orkar göra tråkiga saker här hemma
så gör jag allt för att undvika det..

Idag blev det att baka hallonmuffins
det var ett recept jag inte hade provat innan
De blev såå goda!



Så var det ju det här med godsaker..
varför är socker så himla gott??
Jag behöver verkligen dra ner på mitt socker ätande..
skulle ut och gå/springa både igår och idag, men
Det regna och jag har så dålig karaktär att då stannar jag inne..

Äta godsaker och inte motionera är ingen bra kombination!


Och förresten Isabella hade haft det jättekul på träslöjden
hon gör något hemligt som vi kanske får i julklapp
frågan är ju om hon klarar av att hålla det hemligt ända fram till jul
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback