God morgon

Nu har jag arbetat färdigt för denna hela och nu återstår två härliga lediga dagar
Jag brukar inte ha ont av att jobba helg men guud va trött jag blev igår
fick varna min arbetskompis att jag var lite trött och grinig
men en promenad till stan och lite fika fick mig på bättre humör!

Dessa lediga dagar hade jag mest tänkt att ta det lugnt
Barnen ska till ridskolan idag och så ska vi förbi mamma en snabbis
Jag hoppas på sol så jag kan ligga och njuta i solstolen!

En hemsk sak hände mig i lördags när jag var på väg hem
Det hade börjat mörkna och gatbelysningen var inte på
helt plötsligt får jag se att det står en kvinna mitt i vägen
min första tanke är att något har hänt men sen när hon inte flyttar på sig börjar jag undra
jag får ställa mig på bromsen även om jag börjat sakta ner lite, för det är en 70väg
kvinna flyttar inte på sig!
Jag var ett par meter ifrån att köra på henne!
sen ser jag en man som står och flinar i vägkanten med en öl i handen
efter ett tag lullar kvinnan iväg och dom skrattar!!!
En fylle grej alltså, hmm
inte så kul! tänk om jag hade kört på henne???
usch!

Ringde till polisen men eftersom det var kö så hade det ju gått ca 10-15min innan jag kom fram
så det var inte säkert att dom var kvar
men dom skulle åka och titta, men tyvärr vet jag inte vad som hände sen
Tänkte inte så mycket på hennes liv utan på den stakare som kunde köra på henne
Hur kan man göra så mot en annan människa?

men sisa idioten är väl inte född än...


Kommentarer
Postat av: tarja

Det är den garanterat inte!

2010-08-23 @ 16:40:04
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback