Förvånad..

Mina barn var så duktiga igår
skulle upp tidigt till förskola/fritids och jag trodde inte att det skulle gå

Men Olivia vaknade med ett leenede på läpparna
och var så glad att det äntligen var dags att åka till förskolan!
Bella var lite seg men det gick utan större problem

Vi var i tid och hann tom packa upp alla extra kläder i lugn coh ro
och jag var i tid på jobbet
:-)

På kvällen var jag trött och inte riktigt på humör..
men vi åkte till stan för att äta på lilla torget

Hann in en sväng på Gina tricot med
fast et blev kläder till Bella och inte till mig
hur stor börjar hon bli???

På lilla torget åt vi gott, deras kyckling med vitlökssås är underbar!
efterätt blev det pannacotta!
mumsigt värre!

Kycklingspett


Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback