en shoppar dag

japp nu har vi vart i knalleland
och det var mycket folk, precis som vi räknat med
jag är inte van att shoppa när det är så mycket folk
åker hellre dit en vardag när det är mycket mindre folk

men det gick väl bra, lite trötta ungar bara
och bestämma present är ju visst inte det lättaste!!!

Sen fick vi ju även trevligt sällskap av lillasyster och hennes söta lilla son

Efter knalleland åkte vi och inhandlade en säkerhetsväst till Isabella
 som hon ska ha när hon rider
Hoppas verkligen att det är rätt storlek, men enligt tabellerna så är de det
lite svårt det där tycker jag..
fick en hjälm på köpet men den var lite nött på skärmen, är det någon som vet
om man kan laga det?

Min syster berättade att hon skulle få en Iphone..
nä jag är inte alls avis. kanske lite då...
min telefon är kass och jag hade verkligen behövt en ny
men jag har ett abonnemang och kan inte förlänga det än, bara att vänta!
men Martin kom på att jag kunde köpa en billig på net on net och ha så länge
och
 medans jag väntar så kankse dom uppfinner en telefon som är bättre än Iphone...

Min fina rosa telefon, mina små tjejer tyckte att den var sååå fin



Nu är det lördagsmys som gäller för denna familjen

fast Martin blev helt utmattad av shopping och knalleland
så han ligger och snarkar så sött i sin säng
:-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback