uppdatering

OJoJ vad jag har haft mycket nu i några dagar. Gjort prov på fm och jobbat på kvällarna- Jag och martin träffas via telefon och disskuterar dagens saker... haha det är just ett fint förhållande det!

Idag har jag gjort prov i medicinsk grundkurs.... det var inte lätt!! Det var inte mycket som jag kunde.Det var om kroppen och vad alla delar i hjärtat heter och mycket , mycket mer... ska bli intressant och läsa den kursen.

Det har varit mycket nu, igår var jag i knalleland och shoppade lite. Ska ju på 2kalas i helgen så jag köpte en present och sen använder mina barn leggings jämt så dom går sönder titt som tätt så det var bara att handla nya.

Nu är jag hemma en liten stund och får träffa familjen lite.. familjen eheee jag sitter ju vid datorn!!?? jag ska inte sitta så länge, måste bara skriva lite här. Men jag får träffa familjen lite för Martin är hemma med Olivia idag för hon är så förkyld! Det är bella med men hon är i skolan och slutar snart så jag hinner se henne lite innan det är dags för mig och åka till jobbet.

Min lillasyster blev lite ledsen när jag inte tog med en bild av henne och mig på dopet ;-)
Så här fina var vi




nu ska jag umgås lite och slå upp några ord som kommer på provet imorgon.. då blir det prov i social omsorg, det ska jag väl kunna hoppas jag. Det är mest lagar och paragrafer som ställer till det för mig. Men att plugga är riktigt roligt med!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååå vad fina ni är :) Kram kram

2009-09-04 @ 13:40:09
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback