underbart

ÅÅ vad underbart att vara ledig denna måndag!!! Vilket väder!!

Nu har jag och Olivia följt Bella till skolan, hon har för det mesta gått själv men jag tycker att det är bra att prata lite med läraren iblan och se vad som finns och inte finns i Bellas hylla. Idag hittade jag tre par koftor som vi inte visste var dom var!!  ha ha jag tror allt att jag har en liten slarvig flicka... eller jag vet att hon är en slarver!

Nu ka jag äta frukost sen ska jag och Olivia till bibloteket är det tänkt. sen hade jag mest tänkt och slöa och ta igen mig lite, är väldigt trött idag...

trött som jag är så är det väldigt skönt att lägga sig i solen och lata sig!!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: tarja

Vad har ni hittat på mer idag då???

2009-09-14 @ 18:02:16
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback