Underbara Fredag

Jag har nog aldrig känt att det är så underbart med en fredag som idag!! Har ju jobbat och pluggat denna veckan och känner hur trött jag är..
Känns som det kan börja ryka ur öronen snart pga överbelastad hjärna...

Så får jag ta mig i kragen och hjälpa till lite hemma så min stackrs man inte går in i väggen nu när han nästan gjort allt denna veckan..
fast han kan ju slappna av på herrmiddagen imorgon...

Det är så gott att vara ledig tom måndag nu, barnens förkylningar har blivit mycket bättre och ikväll ska vi på  kalas för  "lilla" Malin som fyller 20år idag hipp hipp hurra!! Äta god mat och tårta..... mmmm
Imorgon ska vi på Phillippas 4års kalas och då blir det hipp hipp hurra för den lilla sötnosen och ännu mer tårta mmm vilket helg!!

Nä nu ska det plockas lite och snart är det dags för lite mat. Min mage skriker just nu!! Martin har fixat potatisgratäng med köttfärs Yummie for my tummie!!

Måste duscha och hitta kläder att ha på mig ikväll... Är alldeles för slö just nu

Måste gratta Martins Kusin Sandra som fick en lite pojke igår!! Grattis!! Ska nog hitta ett tillfälle och åka dit för att gosa lite...

Ha en trevlig helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback